هواوی نسل جدید گوشی‌های تاشو خود را در اوایل سال بعد معرفی می‌کند.

طبق خبرهای منتشر شده هواوی اکنون روی گوشی تاشو‌های جدیدی با نام احتمالی میت V کار میکند. احتمال می‌رود این گوشی جدید در اوایل سال میلادی نیز رونمایی شود.

 

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، گوشی‌های تاشو هواوی مانند میت ایکس، ایکس اس و ایکس 2 تاکنون عرضه شده اند. این شرکت چینی قصد دارد برای سال جدید میلادی نیز نسل جدیدی از این گوشی‌ها را عرضه کند. طی گزارشی که اخیراً دیجیتال استیشن منتشر کرده است هواوی طبق بازه‌های زمانی قبلی گوشی ‌تاشو جدید خود را معرفی می‌کند. احتمالا زمان عرضه آن حدود ماه فوریه 20۲۲ یعنی بهمن و اسفند خواهد بود.

 علاوه بر آن احتمالا هواوی همراه با گوشی تاشو جدید پرچمدار جدید خود به نام میت 50 را نیز معرفی می‌کند. عرضه این گوشی بارها به دلایل مختلف به تاخیر افتاده است. در گزارش منتشر شده از تست فناوری سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر توسط هواوی خبر داده و گفته است: احتمالا گوشی جدید از فناوری POL-LESS OLED بهره برده که پیش از این توسط سامسونگ دیسپلی ارائه شده بود. این فناوری روشنی نمایشگر را بین ۲۰ الی ۳۰ درصد بیشتر خواهد کرد. در برخی خبرها نیز استفاده از چیپ اختصاصی کایرین ۹۰۰۰ و پشتیبانی از شبکه 4G نیز در این گوشی آمده است. به غیر از هواوی شرکت‌هایی مانند اوپو و ویوو در سال جدید گوشی‌های تاشو خود را عرضه خواهند کرد.

خبر