حضور تالیا در بیست و چهارمین نمایشگاه تلکام 1402

به گزارش روابط عمومی، شرکت تالیا، اولین اپراتور اعتباری تلفن همراه کشور، با شعار « بگو، بخند، دیجیتالی زندگی کن» ضمن حضور در بیست ‌و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی مخابرات، فناوری‌اطلاعات و اقتصاد دیجیتال (تلکام) از ۲ تا ۵ دی‌ماه ۱۴۰۲، در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران، آخرین محصولات، خدمات و دستاوردهای خود را در حوزه‌های مختلف فناوری‌های ارتباطی، هوشمندسازی، نوآوری و تحول دیجیتال، معرفی کرد.

شرکت گسترش ارتباطات تالیا به عنوان اولین شبکه مستقل اعتباری تلفن همراه کشور از سال 1383 با پیش شماره 0932 آغاز به کار نموده است. تالیا با بهره برداری کامل از زیرساخت‌های همراه اول گامهای اساسی جهت بهبود و امن سازی شبکه خود برداشته و با طراحی و توسعه زیرساخت‌های فنی و پوشش سراسری خود را برای ورود به بازارهای جدید آماده کرده است. از جمله خدمات و محصولات ارائه شده توسط تالیا در نمایشگاه تلکام 1402، می‌توان به معرفی سیم کارت‌های گردشگری و سازمانی اشاره نمود.

آقای مهندس سلیمانی مدیرعامل تالیا: می‌کوشیم با ارائه راهکارهای هوشمند و مسئله محور به منظور توانمندسازی زندگی دیجیتالی، عرصه فعالیت را گسترش داده و با تدارک ساز و برگ لازم، خود را آماده نقش آفرینی فعالتر در حوزه‌های مختلف فناوری اطلاعات و ارتباطات و همچنین اکوسیستم دیجیتالی کشور مبتنی بر سند چشم انداز تالیا آماده نمایید.

رویداد