بمناسبت سالروز تاسیس تالیا و حس خوب هجده سالگی!

در هجدهمین سالگرد تاسیس یکی از خوشنام‌ترین اپراتورهای تلفن همراه، طی مراسمی، تالیا از کارمندان خود تجلیل به عمل آورد و مسیر فعالیت‌های آینده خود در اکوسیستم دیجیتال کشور را ترسیم نمود. این شرکت که رویکردی متعهد به رشد و به روز نسبت به فناوری‌های نوین دارد، بستر جدیدی را طراحی و فراهم کرده تا بیش از پیش، آماده سرویس‌دهی به مردم عزیز ایران باشد.

متعهد برای ساخت آینده‌ای درخشان‌تر از قبل

هجده سال از شروع فعالیت یکی از اولین اپراتورهای تلفن همراه در ایران می‌گذرد و تالیا این بار سرویس‌هایی را معرفی می‌کند که پاسخگوی مارکت‌های خاصی است. این مجموعه با حضور پر رنگ خود در مناطق آزاد چابهار، با نام تجاری مکران تل، ترکیب جدیدی از فروش اپراتوری را رقم زده است که البته خدمات آن به سرویس‌های داده، پیامک یا انتقال صدا محدود نمی‌شود.

در حال حاضر تالیا به عنوان تنها اپراتور گردشگری و اتباع خارجی در ایران فعالیت می‌کند که دو بازار عمده عراق و کشور افغانستان را هدف قرار داده است. همچنین این مجموعه برای ارائه سرویس‌هایی خاص مانند F&F، کیف پول دیجیتال و خدمات اپراتور دانشجویی برنامه‌های اجرایی دارد که در فاز توسعه تالیا قرار می‌گیرند.

طبق رویکرد دانش بنیان این اپراتور، از این پس شرکت‌های حوزه تلکام می‌توانند با استفاده از خدمات تالیا در حوزه‌های گردشگری، سلامت و مناطق آزاد چه در عرصه فنی و چه در عرصه بازاریابی و فروش حضور پر رنگ‌تری داشته باشند تا از این طریق با سرعت بیشتری به کار خود ادامه دهند. این پیشنهاد تالیا، هدیه‌ای است به مناسبت هجدهمین سالگرد شروع به کار این اپراتور خوب کشورمان. پس بگو، بخند، دیجیتالی زندگی کن!

 
خبر