تاریخچه فعالیت

شرکت تالیا به عنوان اولین شبکه مستقل پیش پرداخت تلفن همراه (Pre-Paid) از سال 1383 با استفاده از تجهیزات سخت افزاری و نرم افزاری شرکت های زیمنس، آلکاتل و اریکسون و با مشاوره یکی از برجسته ترین مشاوران GSM در دنیا (شرکت TELE2 ) آغاز به کار کرد.
طراحی شبکه پوشش دهی تالیا از ابتدا و هم اکنون نیز در مقایسه با رقبا از کیفیت بهتر و مناسب تری برخوردار است.
تالیا با توجه به طراحی نوع شبکه تلفن همراه (پیش پرداخت – Prepaid) خود از زمان آغاز فعالیت با استقبال بی نظیر هموطنان مواجه و به سرعت جای خود را در بین مردم باز کرد. اکنون تالیا بعد از چند سال فعالیت همراه با فراز و فرودهای بسیار و پس از انتقال مالکیت تلاش دارد تا خاطره خوش و لذت استفاده از خدمات تالیا را در بین مردم مجدداً زنده نماید و شرایط مناسبی را برای هموطنان عزیز در صنعت تلفن همراه فراهم آورد که تدارک بسیاری به این منظور در حال فراهم آوری می باشد.
ما بمنظور تحقق آرمان مشتری محوری و تکریم مشترکین تالیا ، بر پنج بنیاد ت ا ل ی ا (تالیا) تاکید داریم:

ت: تعرفه منصفانه مکالمات

ا: استاندارد شبکه مخابراتی

ل: لبخند به زندگی

ی: یاریگری مشتاقانه به مشتری

ا: احترام عملی به مشتری